niedziela, 21 lutego 2016

LBA

Do  LBA nominowała mnie Another Desire z bloga ifeelonlyapathy . Bardzo dziękuje za nominację. :) Bez zbędnego gadania przejdźmy do rzeczy.

1. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?   
Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho. A przez to że przyzwyczaiłam się do czytania w hałasie, mam problem żeby skupić się wtedy, kiedy jest cicho. Moim rozwiązaniem okazała się muzyka na słuchawkach. Puszczam sobie różnego rodzaju składanki. Ostatnio moją ulubioną jest Top Track in Poland na Spotify.


 

2. Jaki jest twój ulubiony styl w sztuce? 
Postmodernizm jest bardzo ciekawym kierunkiem w sztuce. Patrzenie na normalne rzeczy z innego punktu widzenia.  

3. Gdybyś mogła przenieść się do wybranej epoki literackiej, to do jakiej? I dlaczego?  
Ciekawe pytanie. Zawsze chciałam ubrać suknie kobiet z baroku i renesansu. Ciekawa byłam jak bym wyglądała. Więc chyba tam bym się przeniosła i od razu spełniłabym swoje dziecięce marzenie. Oczywiście troszkę chciałabym je unowocześnić, ale zawsze mi się podobały ładnie podkreśłały talie i jeszcze te gorsety. :)  

4. Kiedy rozpoczęłaś swoją przygodę z blogowaniem?  
Zaczęło się dokładnie w grudniu 2014 roku. Niestety po miesiącu zrezygnowałam. I wróciłam do was dokładnie rok później i od tego czasu jestem z wami. I nie planuje was zostawiać.  Chociaż przeniosłam bloga i dużo moich recenzji zostało na starym blogu to nie martwię się brakiem czytelników. Mam nadzieję że znajdę nowych czytelników, a starzy zostaną ze mną bez względu nawet na takie okoliczności. 

5. Grasz w gry komputerowe? Jeśli tak, to w jakie?  
Grałam w Simsy 2 jak chodziłam do podstawówki.Teraz gra w to moja siostra.

6. Jaką książkę w tej chwili czytasz ?  


7. Czy planujesz w tym roku przeczytać daną liczbę książek? Jeżeli tak, to jaką?  
Czytam około 12 książek w miesiącu więc z moich obliczeń wynika że osiągnę wynik 144. Cieszyłabym się gdyby było to 150 książek, taka ładna okrągła liczba.    

8. Jaki jest twój ulubiony film ?  
Trudno wybrać jeden. Moimi ulubionymi są: Iluzja, Lucy, Jump Street 21, Jump Street 22, Szybcy i wściekli. 
  
 9. czerń vs. biel ?
 Patrząc na wygląd mojego bloga chyba od razu można stwierdzić czerń.  

10. Z jakim bohaterem książkowym najbardziej się utożsamiasz?  
Na pewno nie z ofiarami losu. Takie mnie denerwują. Za to lubię, kiedy bohater wie czego chce i dąży do tego. Nawet jeśli ma wiele przeszkód na drodze to się nie zniechęca. 

11. fantasy vs. science fiction  
Fantasy przeważnie taki gatunek czytam, więc odpowiedź jest dla mnie oczywista.  

Nominuje:  
-Ellie Moore z bloga: http://thievingbooks.blogspot.com/ 
-xKinnx Xx z bloga: http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/ 
-Maliwa z bloga: http://manufaktura-wyobrazni.blogspot.com/ 
-Cyrysia z bloga: http://cyrysia.blogspot.com/ 
-Touki z bloga: http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/ 
- Kitty Ailla z bloga: http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/ 

Moje pytania: 
1. Jaka książka opisuje twoje życie?  
2. Najgorsza książka jaką czytałaś/czytałeś?  
3. Najładniejsza okładka jaką widziałaś/widziałeś?
4. Co teraz czytasz ? 
5. Od razu po przeczytaniu piszesz recenzje czy odczekujesz parę dni?  
6. Książka jaką dobrze wspominasz z dzieciństwa albo ta która zapoczątkowała twoją pasje czytelniczą?  
7. Czy jest jakaś książka, którą żałujesz, że przeczytałaś? Jaka?  
8. Jeśli miałabyś znaleźć się na bezludnej wyspie jakie 3 książki byś ze sobą zabrała?  
9. Co oprócz czytania można zrobić z książką?  
10. Jakie książki powinny być wg Ciebie zekranizowane? Jak miałoby to wyglądać? Kto miałby to wykonać?
11.  Książka, która wg Ciebie jest najbardziej kontrowersyjna?  

Mam nadzieje że pytania się wam spodobają :) Czekam na wasze odpowiedzi oraz nominuje każdą chętną osobę ;)  
Pozdrawiam cieplutko Wiktoria



30 komentarzy:

  1. Jak ja bym chciała czytać 12 książek miesięcznie! W końcu nadrobiłabym swoje książkowe zaległości ^^ niestety średnio w ciągu miesiąca w roku szkolnym czytam jedynie 4 książki, w wakacje nieco więcej, ale cóż... Może kiedyś mój wynik się poprawi ;)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak ja to robię. Codziennie wieczorem się uczę do szkoły w weekend odrabiam lekcje, napisze recenzję trochę poczytam. A pod koniec miesiąca patrze i wychodzi 12 książek :) Ale wydaje mi się że to głównie przez czytnik na nim szybciej się czyta. :)

      Usuń
    2. też ostatnio więcej czytam na czytniku, bo jak mam okienka to mogę poświęcić tę godzinę czy dwie na to, by poczytać, a noszenie ze sobą książek jest uciążliwe :) I faktycznie na czytniku szybciej czytam, choćby dlatego, że mogę czcionkę powiększyć :)

      Usuń
    3. Masz racje :) czytnik ma coś w sobie że szybciej się czyta. Samo przewracanie stron w książce troche trwa, a na czytniku jest troszkę szybciej :)

      Usuń
  2. Nie ma co, zaczynam liczyć ile średnio książek czytam, bo w tej chwili jak ktoś mnie pyta to potrafię powiedzieć tylko "dużo" :D
    Czekam na recenzję "Cress" - czytałam dwa pierwsze tomy, były niezłe, ale nie wiem, czy warto kontynuować serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się męczę tym dodawaniem nowej postaci w każdym następnym tomie i jeszcze wszystko jest z punktu nowej postaci. Ale seria bardzo mi się podoba, szkoda że wydawnictwo przestało wydawać na 2 części :( I nie będę miała całej serii na półce :(

      Usuń
  3. Ja właśnie zabrałam się za Cinder, bardzo długo zastanawiałam się nad rozpoczęciem tej serii, bo jak wiadomo są wydane tylko dwa tomu. Jednak nie mogłam przejść obojętnie wobec wszystkich zachwytów nad tą historią. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugą część trudno mi się było wkręcić. W pierwszej części przywiązałam sie do Cinder, a potem w drugiej część dochodzi narracja nowej osoby + Cinder i w trzeciej części jest to samo. Pierwsza na razie według mnie najlepsza :)

      Usuń
  4. Stare sukienki górą! Nawet mam pseudo-średniowieczną w domu.
    Btw. tamtejsza rzeczywistość wcale taka ciekawa nie była. Np. kobieta, mając na sobie tyle warstw ubrań nie chodziła do łazienki podczas balu. Nie! Był specjalny kąt do sikania. Na stojąco. Na ziemię XD
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Ubiorę i od razu ściągnę :) sikanie przy wszystkich nie jest dla mnie :)

      Usuń
  5. Jej czytasz Cress <3 też muszę się za to wziąć, tylko nie wiem czy sobie poradzę z angielskim :/
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie nie radzę :) na razie ją odłożyłam męczy mnie trochę to że znowu pojawiła się nowa postać :) i nie chce też rozstawać się z tą historią :(

      Usuń
  6. Lubię LBA, bo dzięki niemu można dużo lepiej poznać ludzi piszących bloga :) Ciekawe odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji do LBA! :) Dobrze, że po tym roku, wróciłaś do blogowania, bo wiem, ile to sprawia przyjemności! Ja nie potrafię czytać w hałasie. Zdecydowanie bardziej wolę, gdy jest cicho. Również jestem ciekawa, jak wyglądałabym w takich sukniach. ;) Oj, simsy 2, piękne czasy. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację - mam już tyle zaległości w tagach, że aż muszę zacząć je spisywać :) Też preferuję czerń od bieli. Uwielbiam aplikację Spotify - odkryłam masę utworów dzięki niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na pewno wybrałabym się do epoki wiktoriańskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post ! ^^
    Kiedyś zostałem nominowany do LBA ale jednak wole bardziej książkowe LBA więc będę sie staral odpowiadac na takie jezeli kiedys je dostane :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do opowiedzenia na pytania :) chętnie poznam twoje odpowiedzi. A pytania są książkowe. :)

      Usuń
  11. Naprawdę czytasz aż 12 książek w miesiącu? Dziewczyno, skąd Ty bierzesz na to czas? :D Ja mam problem, żeby przeczytać chociaż 6
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd biorę na to czas. Polecam czytnik czyta się o wiele szybciej i wszędzie można go zabrać. Przez co 5 minut przerwy w szkole zmienia sie w 5 minut czytania książki.

      Usuń
  12. Świetne odpowiedzi. Miło było Cię lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły post, to tak na początek :)
    Nie lubię planować co przeczytam i ile. Nie ustalam liczby, bo dla mnie to bez sensu. Czytam spontanicznie, wtedy kiedy mam ochotę i mam w nosie liczniki, liczy się przyjemność, a nie wyścigi. :)

    Pozdrawiam, Buziaki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam krótką pamięć i często po miesiącu zapominam o czym jest książka. Czytając książki próbuje to jakoś poprawić przez to musze siedzieć z nauką 3 razy więcej niż inni. Nie planuje ilości książek przeczytanych jakoś zawsze w miesiącu czytam taką samą liczbę. :)

      Usuń
  14. Dziękuję za nominację.
    Odpowiedzi udzielę od razu tutaj:

    Moje pytania:
    1. Jaka książka opisuje twoje życie?
    - bardzo trudne pytanie, ponieważ moje życie to zlepek kilku a nawet kilkunastu książek :)
    2. Najgorsza książka jaką czytałaś/czytałeś?
    - ''Osiem'' Franciszka Kacyniaka.
    3. Najładniejsza okładka jaką widziałaś/widziałeś?
    - Nie znalazłam jeszcze takiej, która by mnie na maksa zachwyciła.
    4. Co teraz czytasz ?
    - Erotyk
    5. Od razu po przeczytaniu piszesz recenzje czy odczekujesz parę dni?
    - Jak mam możliwość to piszę od razu.
    6. Książka jaką dobrze wspominasz z dzieciństwa albo ta która zapoczątkowała twoją pasje czytelniczą?
    - Moją pasję czytelniczą zapoczątkowała saga Zmierzch.
    7. Czy jest jakaś książka, którą żałujesz, że przeczytałaś? Jaka?
    - Żałuję że przeczytałam wychwalanego przez większość czytelników ''Pięknego drania''. Niczym mnie ta książka nie ujęła.
    8. Jeśli miałabyś znaleźć się na bezludnej wyspie jakie 3 książki byś ze sobą zabrała?
    - Pismo Święte, bo od dawna mam zamiar je poznać. ''Na szczycie'' K.N. Haner oraz ''Cień'' Pauliny Klecz.
    9. Co oprócz czytania można zrobić z książką?
    - Można ją wykorzystać jako piękną dekorację w salonie :)
    10. Jakie książki powinny być wg Ciebie zekranizowane? Jak miałoby to wyglądać? Kto miałby to wykonać?
    - Na chwilę obecną chciałabym ekranizację ''Reala'' K.Evans.
    11. Książka, która wg Ciebie jest najbardziej kontrowersyjna?
    - ''Amber'' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za odpowiedzi ;) Chociaż troszkę się o tobie dowiedziałam :)

      Usuń
  15. Ja marzę, żeby znaleźć się w epoce wiktoriańskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę 150 książek w takim razie!! powodzenia :)

    http://zaczytana-karola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za nominację! <3
    Ooo, widzę takie same zamierzenie - 150 książek :) a prowadzisz to na Goodreaders? :D ja tak, i polecam to - tylko zaznaczasz rok i ci samo nalicza :)
    ja też mam problem z czytaniem w ciszy, ale jak się wciągnę to mi to bez różnicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę chwile to na pewno założę sobie konto i mi bedzie liczyć :)

      Usuń
  18. Również bardzo lubię bohaterów, którzy są zdecydowani i mają jasno określone cele, do których osiągnięcia dążą :) A jeśli miałabym przenieść się do wybranej epoki literackiej, to także wybrałabym barok. Jeden z najciekawszych okresów w historii ;)

    OdpowiedzUsuń