czwartek, 14 lipca 2016

BOOK TOUR na 10 tysięcy wyświetleń "Morze spokoju" Katja Millay + Informacje/ Pomysł




10 000 wyświetleń magiczna liczba, która jakiś czas temu ukazała się na blogu. Nie mogłam w to uwierzyć, że w niecałe 5 miesięcy tyle razy mnie odwiedziliście. Bardzo chciałabym wam podziękować. Niedługo na fanpage pojawi się większy konkurs, możecie go wyczekiwać, a tymczasem dzisiaj ogłaszam zapisy do Book Touru z "Morzem spokoju" Katji Millay, książką której już nie drukują, a jest jedną z moich ulubionych książek. Mam nadzieję że będziecie świetnie się bawić podczas jej czytania. Dla tych którym regulaminu nie chce się za bardzo czytać (chociaż polecam przeczytanie, by potem nie było żadnych pretensji) spróbuje w skrócie wyjaśnić o co chodzi. Do 15.0816 r. trwają zapisy. Akcja ruszy 1 września i po kolei tak jak blogerzy będą zgłoszeni w komentarzach, tak książka będzie wędrować na dwa tygodnie do każdego. Osoby które otrzymają książkę piszą jej recenzję z umieszczeniem linku do tego bloga lub banerkiem. Zalecam polubienie fanpage tam mogą pojawiać się informację. Oczywiście w książce można zaznaczać momenty kolorowymi karteczkami, na karteczkach pisać swoje uwagi itp. Niech książka żyję. Prosiłabym tylko żeby nie niszczyć książki w sposób, który nic nie wniesie. Po skończeniu Book Touru jeśli tylko uczestnicy będą chętni, chciałabym zrobić post "zbiorowej opinii". Myślę że dzięki temu osoby które nie przeczytały przekonały by się czy warto czy nie warto sięgnąć po tę książkę. 









Regulamin 

1. Książka jest moją własnością, więc proszę szanować ją, jak własną i nie niszczyć.
1.1. Nie chciałabym też, aby książka zaginęła na poczcie, więc proszę o wysyłanie jej listem poleconym.
2. Każdy uczestnik Book Tour musi posiadać bloga w dowolnym serwisie, na którym książkę zrecenzuje.
2.1 W recenzji musi pojawić się wzmianka o tym, że książkę otrzymał z tego Book Tour (informacja może być podlinkowana, ale nie musi, może pojawić się banner).
2.2 W recenzji powinno znaleźć się zdjęcie książki, w której bloger się już podpisał.
2.3. Obserwacja bloga/fanpage nie jest konieczna, ale na fanpage'u będę na bieżąco informowała o przebiegu Book Tour i wstawiała linki do recenzji.
3. Blogerzy zgłaszający się muszą mieć adres korespondencyjny na terenie Polski.
4. Każdy bloger podpisuje się używając nicku/imienia i nazwiska oraz adresu swojego bloga w dowolnie wybranym miejscu na: wewnętrznej stronie okładki (tj. można podpisać się na stronie ze skrzydełkiem) lub kolejnej stronie.
4.1 . Proszę o niepodpisywanie się na stronie, gdzie jest już zamieszczona informacja o tłumaczu.
4.2. Podpisujmy się rozsądnie, aby dla każdego starczyło miejsca.
4.3. Każda osoba może - nie musi - zaznaczyć w książce swoje ulubione cytaty ołówkiem, ale najlepiej kolorową karteczką samoprzylepną z napisanym na niej nickiem. Wszelkie komentarze, uwagi zapisane ołówkiem są mile widziane.
5. Każdy bloger ma 2 tygodnie od daty otrzymania książki na przeczytanie, zrecenzowanie jej oraz przesłanie dalej.
6. Książkę przesyłamy tylko do osób zgłoszonych pod tym postem.
6.1. Wybranego blogera informujemy e-mailowo o chęci przesłania do niego książki.
6.2. W chwili, kiedy wiemy już, do kogo wysyłamy książkę - proszę o e-mail z informacją (wiktoriaczytarazemzwami@onet.pl).
6.3. Osoba otrzymująca książkę proszona jest o informację o jej otrzymaniu na ten sam e-mail.
7. Zgłaszać pod tym postem można aż do zakończenie Book Touru. 



8.1. Wzór zgłoszenia: 

Zgłaszam się


WiktoriaCzytaRazemZwami


http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/


wiktoriaczytarazemzwami@onet.pl


Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

Informacja/Pomysł!

Jakiś czas temu myślałam by wprowadzić coś nowego. Nie będzie to żaden cykl na bloga, ani nic związanego ze mną. Jestem po prostu pomysłodawczynią. Często piszę wam o moich pomysłach wcześniej, by przekonać się czy się wam spodobają, a często wpadacie na różne pomysły udoskonalenia, na które sama bym nie wpadła. TYM RAZEM JEST TO COŚ DLA WAS. Może jesteś czytelnikiem, który rzadko się wypowiada, albo blogerką/blogerem, który czasami tutaj wchodzi. Ale czy kiedykolwiek odbyliśmy dłuższą dyskusje na temat tego co tak bardzo się nam podoba. Bo chyba gdybyś nie lubił książek ciebie by tutaj nie było. Co powiecie na wspólne pisanie nie zależnie co czytasz, ile masz lat, czy tworzysz blogosfere, czy w niej przebywasz. Mam pewne pomysły by to zorganizować, byłoby to na jakimś czacie, raczej nie na facebooku, w umówionym dniu o danej godzinie. Ponieważ są wakacje, wiem że większość z was ma więcej czasu. Bylibyście chętni? Może jakieś pomysły jak można to ulepszyć :) Piszcie jestem otwarta na wszystkie propozycje oraz pytajcie, jeśli macie jakieś pytania. 

Pozdrawiam Wiktoria

31 komentarzy:

  1. Właśnie zaczynam ,,Morze spokoju" i już mi się podoba. A pomysł oryginalny. Z chęcią wezmę w nim udział. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Ksiązkę już dawno chciałam przeczytać więc czemu nie xd
    In My Different World
    http://in-my-different-world.blogspot.com/
    layla.angel98@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.
    :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do pomysłu nie jestem przekonana, bo wiesz - mnie prawie nie ma xD Ale chętnie poczytam wyniki :)

    Zgłaszam się

    KittyAilla
    biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com
    dausia_s@wp.pl
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ^_^
    Meredith
    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/
    patty050898@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

    Co do pomysłu - jestem za :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    MeaCulpa
    www.zksiazkadolozka.blogspot.com
    bohaterkatragiczna@gmail.com

    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Ja już ksiażkę mam za sobą. Więc życzę innym miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie wezmę udziału w Book Tour, ponieważ i bez tego mam trochę na głowie ;) Za to pomysł z czatem naprawdę mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie przeczytam Twoją ulubioną książkę :) uwielbiam Book Toury więc:
    Zgłaszam się!
    Little Black
    http://littleblack1.blogspot.com/
    littleblack@poczta.onet.pl

    Co do drugiego pomysłu: jestem jak najbardziej za! Myślę, że czat to dobry pomysł moglibyśmy tam wymieniać się uwagami :) fajnie by było gdyby była większa liczba osób (ale rozgłosilibyśmy ten pomysł, więc raczej nie byłoby problemu) i jakaś porządna domena czatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

      Usuń
    2. Na razie chce sprawdzić czy byliby chętni jak tylko wrócę z wszystkich wyjazdów spróbuje wsiąść sie za realizacje pomysłu. :D bardzo mnie cieszy, że pomysł się spodobał. :D

      Usuń
  9. Och, gdyby nie to, że przebywam obecnie we Francji, chętnie bym się zapisała ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytałabym tą książkę, ale nie mogę podawać adresu. :P
    Co do pomysłu. Ja chętnie bym popisała z innymi o książkach. Pomysł mi się podoba, ale problem jest taki, że nie mam ani Facebooka ani Snapchata ani Instagrama. Nic. Wobec tego może być z tym problem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obiecałam, że wezmę udział i oto jestem :))

    Zgłaszam się
    Lekkość Pióra
    http://wielopasja.blogspot.com/
    idealnienieidealna828@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł!
    Zapraszam do mnie na nowy Tag!
    Pozdrawiam!
    Kasia z bloga ksiazkowepotworki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Nominowałam Cię do Tagu:) Szczegóły tutaj: http://books--my-life.blogspot.com/2016/07/the-selection-book-tag-orginal.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie Ci gratuluję :) bardzo szybko osiągnęłaś świetny wynik :) to teraz czekam razem z Tobą na 100 tysięcy wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. ;) I życzę wszystkim dobrej zabawy przy book tour - sama nie wezmę udziału, bo już czytałam tę książkę, ale uwielbiam ją chyba tak bardzo jak Ty i czytałam już wiele razy. ;)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham te książkę i mam ją na półce więc udziału nie wezmę :( szkoda że nie będą już jej drukować ;(
    A na pomysł jestem chętna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Magia słowa
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/
    tylkomagiaslowa@gmail.com
    Akceptuje regulamin! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z tym czatem, bardzo mi się podoba :D
    A tak w ogóle to jestem wprost zachwycona wyglądem Twojego bloga :)
    Natomiast co do Twojego komentarza u mnie na temat "Panna i chłopak z vis-a-vis" to jest to całkiem dobra książka na wakacje, ale już jutro/w poniedziałek pojawi się coś moim zdaniem lepszego :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post ;) Gratuluję ilości wyświetleń!:)
    Wracam również z pisaniem, więc zapraszam! ;)
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję tylu wyświetleń i życzę tym, którzy się zgłosili, miłej lektury! :)
    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Ann Wars
    http://namalowac-swiat-slowami.blogspot.com/
    annwars3@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje z okazji tylu wyświetleń bo to naprawdę duża liczba :) Podziwiam i zazdroszczę :) Nie wiem jeszcze czy zgłoszę się do book toura ale jeśli chodzi o pomysł z tym czatem aby lepiej się poznać to jestem jak najbardziej za! Miło będzie dowiedzieć się o blogerach/blogerkach czegoś więcej więc całkowicie popieram ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę powodzenia i składam gratulacje autorce bloga z powodu liczby wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomyślę nad zapisaniem się :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się
    Beata Matuszewska
    https://recenzje-beaty.blogspot.com
    beaja-1988@o2.pl
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się.
    Aleksandrowe myśli
    http://aleksandrowemysli.blogspot.com

    Nie podaję adresu mail, bo ostatnio wielu oszustów grasuje w internecie. Można się ze mną skontaktować przez formularz w pasku bocznym bloga.


    Zapraszam Cię do podobnej zabawy organizowamej przeze mnie :) Autodestrukcja- Moniki Zajas wyrusza w drogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania.

      Usuń
  27. Nie zgłaszam się, bo czytałam książkę <3 (cudowna lektura). Widzę jednak, że chętnych nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń