wtorek, 12 lipca 2016

Zalotny Tag Książkowy

Bardzo dziękuję za nominację Patrycji 'Pyciii' i zapraszam was na jej ciekawego bloga



FAZA 1: 
Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę









Może nie tylko ze względu na okładkę, bo wiedziałam że są to moje klimaty i że powinna mi się spodobać, ale okładka jest cudowna moim zdaniem i bardzo ładnie się prezentuje. 









FAZA 2:
Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis



W "Dotyku Julii zafascynował mnie opis tymi skreśleniami i głównie zdaniem mój dotyk zabija, co wtedy było dla mnie czymś nowym. A w "Morze spokoju" podobał mi się prolog, którego zdj chyba wklejałam w recenzji. Z tą książką w ogóle będzie Book Tour, pewnie pojawi się post o tym za jakieś 2 dni, więc możecie wyczekiwać. 



FAZA 3:
Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania


Uwielbiam książki Victorii Scott , ale ostatnio pochłonęłam też "Pisane szkarłatem", więc na pewno niedługo będę sprawdzać inne pozycje Anne Bishop.


FAZA 4:
Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne 







Od razu zamówiłam następne części. Mimo że jest to takie postapo troszkę dziecinne to ja miło spędziłam przy nim czas i bardzo chciałam wiedzieć co będzie z tymi dziećmi uwięzionymi w supermarkecie.









FAZA 5:
Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której ostatnio zarwałaś noc









Recenzja tej książki już napisana, więc niedługo się ukażę, a sama historia jest zarąbista. Jak jeszcze nie poznaliście to musicie poznać.








FAZA 6: 
Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć








Jestem w trakcie Red Rising Złota krew, a że zrobiłam sobie przerwę, by doczytać książki od koleżanki, to cały czas o niej myślę. 









FAZA 7:
Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące uczucia 







Jestem jedną z tych osób, która uwielbia tę książkę i zawsze chętnie do niej wraca, więc w tej kategorii nie mogłabym o niej nie wspomnieć. 










FAZA 8:
Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym









Po dłuższym namyślę wybrałam tę książkę. Wydaje mi się że ten motyw z baśni byłby takim przypomnieniem dzieciństwa. 











FAZA 9:
Myślenie o przyszłości - książki, które będę czytała jeszcze nie raz



Morze spokoju i Bez słów ze względu na te uczucie, które towarzyszą mi podczas ich czytania. Historię są przecudowne i dłuższy czas bez nich nie wytrzymam. Eve chce sobie odświeżyć, pamiętam że mi się strasznie podobała, a jest mało znaną książką, więc przeczytam i napiszę wam taka recenzję, że nie będziecie się mogli oprzeć, by po nią nie sięgnąć. A Maybe Someday czytałam chyba z 2 lata temu i niestety mało z niej pamiętam, więc na pewno przeczytam tę historię jeszcze raz, a potem pewnie jeszcze raz, bo uczuć które towarzyszyły mi podczas czytania nie zapomniałam. 


FAZA 10:
Dzielenie się miłością - nominacje:
-bookstore74 z bloga TheRealLibrary 
-KSIĄŻKOHOLICZKA BLOG z bloga Przewodnik Czytelniczy 
-Dziewczyny z bloga Oczami młodych recenzentek 
-bookworm z bloga Książkoholizm
-Wioleta S z bloga Zapoczytalna 
-Królewskie Recenzje z bloga Magia książek

Wracamy do normalnego stany na blogu. Przez te wyjazdy ani nie miałam czasu nic napisać, ani was odwiedzać. Teraz w niedziele też wyjeżdżam, ale piszę do przodu, a bynajmniej się staram na pewno coś będziecie mieli. A jak wam mijają wakacje? Przeczytaliście jakieś książki, które stały się waszymi ulubionymi? Zapraszam was też do dziewczyn, które nominowałam.

Pozdrawiam Wiktoria

13 komentarzy:

  1. Kochana świetny TAG w twoim wykonaniu:) ciekawe pozycje, wiele inspiracji:) niestety muszę cię powiadomić, że robiłam już ten TAG i jeśli chcesz poznać moje odpowiedzi, to zajrzyj na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po "Bez słów" oraz "Maybe someday" też z pewnością sięgnę kolejny raz, bo są cudowne :D Okładka "Ocalonej" faktycznie wpada w oko :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonałaś ten Tag! :)
    Chyba powinnam w końcu przeczytać ''Bez słów'',bo wiele osób poleca,a ja dalej nie mogę wyrazić mojej opinii.Będę polować na tę książkę w bibliotece. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam książki Hoover !

    OdpowiedzUsuń
  5. Monument 14 chciałam ostatnio zamówić, ale naczytałam się niezbyt pochlebnych opinii dlatego zrezygnowałam. Hopeless czytałam ponad rok temu, a Maybe Someday jakiś rok temu - na wakacje - obydwie książki będę chciała sobie odświeżyć. Szczególnie tą drugą, bo ją uwielbiam.

    Pozdrawia Dominika z Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie ci ten TAG wyszedł:) czytałam jedną książkę K.B Miszczuk i chyba zabiorę się za kolejne, bo bardzo podoba mi się jej styl pisania:)
    Buziaki, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag. Również uważam, że "Druga szansa" jest zarąbistą książką i pomyśleć że wychaczyłam ją za 5 zł

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag. :)

    Zapraszam też na dopiero co raczkującego bloga:
    zamknietawpozytywce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tag, niestety nie znam ponad połowy z tych książek. Widzę, że muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny tag!
    Dziękujemy za nominację i już nie możemy się doczekać, aby stworzyć własną listę pomysłów. Pozdrawiamy cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Pisane szkarłatem"- już drugi raz słyszę o świetnym stylu autorki, ale jakoś boję się sięgnąć po tą pozycję :)
    Natomiast "Maybe someday" i "Hopeless" czytałam, również nigdy nie zapomnę tych uczuć...
    "Bez słów" zamierzam kiedyś przeczytać :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka ocalonej jest naprawdę fajna i z początku bardzo chciałam ją przeczytać właśnie ze względu na nią, ale po dłuższym zastanowieniu zrezygnowałam, bo opis do mnie nie przemawiał.. :)
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O, pojawiły się ksiązki, które czytałam. :D Dotyk Julii miło wspominam, Piekielny Wyścig też nie był taki znów najgorszy ;)

    OdpowiedzUsuń