niedziela, 1 maja 2016

Liebster Blog Award #7 i #8

Witajcie kochani. Dzisiaj na blogu odpowiadam na dwie nominacje do LBA. Dziękuję Natalii M. z bloga Fantastic books oraz Strom Wind z bloga Cudowne książki. Nie przedłużając zapraszam do czytania moich odpowiedzi.



Pytania od Strom Wind:

1. Twój ulubiony serial/film?

Mam mnóstwo ulubionych filmów Lucy, Harry Potter, Avatar, Iluzja ( Wybiera się ktoś na drugą część w wakacje? ). Pewnie o połowie zapomniałam.  Seriali za dużo nie oglądam. 









2. Wymień trzy rzeczy, których nienawidzisz. 

Ludzi nieszczerych, jak ktoś chce bardzo interweniować w to co robię (osoba tak zwana "wszystko wiedząca"), pająków.  




3.Jakie masz plany na przyszłość? 
Na tą najbliższą to skończyć ten post :) napisać może jeszcze jeden, iść poczytać i wreszcie skończyć "Światło, którego nie widać" ( czytam to już 7 dni, nigdy tyle nie czytałam jednej książki, jest cudowna, ale dużo czasu muszę jej poświęcić) <3 

4.Jakie masz swoje największe marzenie? 
Jak to mówią typowe blondynki. Marzę o pokoju na świecie i żeby ludzie nie głodowali. 

5.Czy masz jakiś swój dziwny zwyczaj?
Hmm czy ja mam jakiś zwyczaj? Pewnie mam, a nie zwracam na nie uwagi. Czytam przeważnie przy muzyce, wtedy lepiej mi się skupić. Możemy uznać to jako zwyczaj. 

6.Jaka była najodważniejsza rzecz jaką zrobiłeś/aś?

Nie wiem. Może to jak w zoo weszłam w szybę, za którą bym 6 metrowy wąż. Mimo że nie zrobiłam tego specjalnie to to było bardzo odważne. Nigdy więcej zoo, do dzisiaj mam go przed oczami. 

7. Podaj swojego ulubionego aktora/aktorkę? 
Scarlett Johansson i Jesse Eisenberg :) 




8. Najlepsza rzecz jaka przydarzyła ci się w życiu to..
Staram się doceniać każdą chwilę. Z moich ostatnich wspomnień to chyba napisanie egzaminów. Miałam wreszcie spokój i brak tego stresu . :)

9. Chciałabyś/chciałbyś poznać swoją przyszłość? Dlaczego? 
Nie. Raczej nie. Pewnie wtedy zmieniło by się moje życie. A teraz jest dobrze.  

10. Jakie jest najpiękniejsze miejsce jakie odwiedziłaś/odwiedziłeś? 

Te miejsce . Niestety nie ma zdjęć , więc posłużę się grafiką google.   














Pytania od Natalii M.:

1. Jakie są twoje plany na najbliższe 12 godzin? 
Tak jak pisałam już we wcześniejszym pytaniu to pisanie posta i czytanie. A że jest 22 (sobota) to pewnie za parę godzin pójdę spać. 

2. Lubisz pisać? Jak długo? 
Lubię pisać recenzję. Opowiadania, rozprawki jakoś specjalnie dobrze mi nie wychodzą. Mam dużo błędów ortograficznych przeważnie. O tyle dobrze, że przy pisaniu recenzji komputer mi poprawia i nie musicie tego czytać. Piszę recenzję od jakiś 6 miesięcy. 

3. Wolisz konkursy, czy rozdania? Dlaczego? 
Lubię i konkursy, i rozdania. Chętnie biorę w nich udział. Dlaczego? Bo zawszę liczę, ze może jednak tym razem mi się uda. 

4. Najbardziej irytujące zachowanie w blogosferze? 
Hejty oraz osoby, które tak naprawdę nie czytają posta, bo ja rozumiem że książka może cię nie interesować, a ty chcesz się wypowiedzieć, ale przeczytaj chociaż parę zdań by wiedzieć, czy mi się podoba, czy nie. Komentarz zachęciłaś mnie pod niezbyt pozytywną recenzją mówi sam za siebie. 

5. Wolisz tworzyć posty na blogu, czy czytać treść innych? 
Uwielbiam pisać posty, ale wiem też, że nie są idealne i chce się kształcić. A uczymy się chociażby czytając  recenzję, czy posty innych osób. Tak lubię je czytać, często dowiaduję się o bardzo ciekawych rzeczach i książkach. 

6. Czy lubisz robić zdjęcia? Masz jakieś ulubione? 
Robię bardzo mało zdjęć. :( Ale uwielbiam je oglądać, więc jak macie instagrama zostawiajcie linki do siebie. 

7. Zachód słońca na plaży z ukochaną osobą, czy kino z przyjaciółmi? 
Plaża i zachód słońca <3  




8.Czy jest jakaś książka, której szczerze nienawidzisz?
Nie ma takiej książki. Pewnie, że  niektóre po prostu nie przypadły mi do gustu, ale nie znalazłam żadnej, która jakkolwiek wpłynęłaby, aż tak na mnie w niepozytywnym znaczeniu. 

9. Co myślisz o trójkątach miłosnych?  
Spotykam się z tym przeważnie w książkach. Nie w każdej przypada mi to do gustu. Niestety nie każdy ma dar umiejętnego przedstawienia postaci, by mnie nie wnerwiły. Wkurzałam się trochę w "Wybranych" tam główna bohaterka miotała się między jednym i drugim. przez 3 tomu, dalsze dopiero przede mną. 




10. Lepiej Ci się czyta grube tomiska, czy chuda lektury? 
Ooo uwielbiam grube książki. Chociaż przez ostatni tydzień patrząc na to jak mi idzie z "Światłem, którego nie widać" i "Zaginioną dziewczyną"  to raczej chyba wole chude książki. 

11. Stawiasz na jakość, czy na ilość? Jakie są twoje plany czytelnicze na kwiecień ( tak, troszkę się spóźniłam, zmieńmy to na maj)? Dużo książek czy ciekawe lektury? 
Stawiam na jakoś. mimo że od początku roku przeczytałam 43 książki, jak dla mnie dość spora liczba, to jednak wiem, że większość z nich były to cudowne historię. Moje plany na maj: 

+ dwie z losowania 


Zobaczymy jak mi pójdzie. A więc to wszystko na dzisiaj. Troszkę mało o książkach, ale w najbliższym czasie było jak i będzie o nich mowa. A teraz nominację: 
-Dziewczyny z bloga Oczami młodych recenzentek 
-Claudie Juliet z bloga Od Kawy Wolę Książkę 
-Maniaczka książek z bloga Country With Books 
-Grażyna Wróbel z bloga Czytaninka 
-bookworm z bloga Książkowoholizm 
-KSIĄŻKOHOLICZKA BLOG z bloga Przewodnik czytelniczy  
-Kitty Ailla z bloga Biblioteczka ciekawych książek 
-posredniczkaa z bloga Posredniczkaa.pl  
-Magia słowa z bloga Tylko magia słowa 
-Wioleta xd z bloga Zapoczytalna 
-Mea Culpa z bloga Z książką do łóżka   
-Natalia M. z bloga Fantastic Books 
-Daniel Bielinski z bloga BelikovBookBlog 

Pytania:   
1. Co aktualnie czytasz?  
2. Jak długo prowadzisz bloga? Masz jeszcze jakiegoś innego bloga? 
3. Twoja ulubiona książka na lato? 
4. Oglądasz filmy tylko raz czy wolisz wracać do swoich ulubionych? 
5. Ulubiony cytat? 
6. Jak zaznaczasz stronę, na której skończyłeś czytać? 
7. Masz jakieś hobby, o którym jeszcze nie wiemy? 
8. Gdzie najczęściej czytasz? 
9. Czego najbardziej nie znosisz w prowadzeniu bloga? 
10. Okładka książki, która na zawsze zapadła ci w pamięci? 
11. Książka, która twoim zdaniem zasługuje na miano popularnej książki, a taką nie jest? 

Mam nadzieję że pytania przypadną wam do gustu. Życzę wam miłej zabawy przy odpowiadaniu. I oczywiście jeśli kogoś nie nominowałam, a chciałby odpowiedzieć na te pytania to zachęcam. Nie zapominamy o konkursie i o Bitwie książkowej.  
Pozdrawiam Wiktoria

19 komentarzy:

  1. To zdjęcie pająka będzie mnie teraz prześladować, bleeeee ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pająki są okropne! Wczoraj oglądałam Iluzję i strasznie polubiłam ten film. Na pewno wybiorę się do kina na kontynuację. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z pewnością będę szła na drugą część "Iluzji", jestem ogólnie wielką kinomaniaczką i latam do kina praktycznie na każdy film, który mnie zainteresuje. Robi mi się słabo na myśl, że miałabym znaleźć się w bliskim otoczeniu ogromnego węża, wrrr. Bardzo dziękuję za nominację, uwielbiam robić wszystkie TAGI i od zawsze marzyłam o wykonaniu LBA, nawet nie wiesz ile radości mi sprawiłaś tą nominacją! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, naprawdę weszłaś w szybę, za którą był wąż? brr. Ja weszłam prawie na szybę w Afrykarium, w której pływał sobie rekinek mały :D <3 Uwielbiam to miejsce we Wrocławiu i z pewnością kiedyś tam się jeszcze wybiorę. :) Mogę się dowiedzieć, co to za miejsca, które przedstawiłaś a dwóch zdjęciach?

    Dziękuję za nominację, pewnie w czerwcu się u mnie pojawi, bo mam ich trochę sporo do opublikowania i nadrobienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Turcja hotel Utopia World piękne miejsce :) weszłam w tę szybę, bo była za zakrętem. :/ nie zauważyłam. Nie na co się spieszyć ja sama też nadrabiam zaległości. ;)

      Usuń
    2. Rety, to ja tam nigdy nie byłam, ale może kiedyś... :

      Usuń
  5. Czytasz przy muzyce o_O faktycznie dziwne, bo ja za nic nie mogłabym się skupić, ale każdy lubi co innego:)
    Pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pytania i odpowiedzi! To dobra forma na poznanie autora bloga. Super kolejne informacje o Tobie :)
    Ciekawa historia. Biedna taki wąż może wystraszyć :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pytania i ciekawe odpowiedzi.Podoba mi się to,że jesteś taka szczera i nie udajesz niczego.Widać,że nie piszesz tego fałszywie,tylko tak jak uważasz.:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację. :* Zdziwiło mnie jedno, serio wymyśliłam takie pytania? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) fajnie mi się na nie odpowiadało :)

      Usuń
  9. Dlaczego dałaś zdjęcie tego okropnego pająka? ;-; Ja się ich boję ;-;
    Hah, a ja jutro idę do zoo :P
    Fajnie było o Tobie troszkę poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Pottera i zachody słońca;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za nominację, na pewno w najbliższym czasie odpowiem! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za nominację. Z pewnością odpowiem;D W pięknym miejscu byłaś, zazdroszczę, a HP też uwielbiam;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Brr pająki, brrr xd ooo, ja widziałam w zoo rozmnażające się żółwie, ale na węża nie wpadłam :D
    Taaak, skąd ja znam takie komentarze no: te pod negatywną recenzją :D
    Dzięki za nominację, ale wiesz, jak to będzie z terminem wykonania, right? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za nominację :)
    Avatar to również jeden z moich ulubionych filmów! :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację ;)
    Jak tylko znajdę chwilkę wolnego czasu (który znacznie mi się ukrócił), to odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W "Wybranych" jeszcze troszkę sobie poczekasz. W 4 tomie bohaterka także miota się pomiędzy Carterem, a Sylvainem ;) Ja także nie oglądałam seriali, ale ostatnio zaczęłam i po prostu przepadłam! Po prostu... jakoś tak wyszło :D W razie czego polecam na sam początek The 100 - niesamowita i brutalna ekranizacja książki "Misja 100" ♥♥ :)

    OdpowiedzUsuń