niedziela, 14 sierpnia 2016

TBR na 7ReadUp 3.0

Witajcie kochani. Dłuższy czas mnie nie było, ale już do was wracam i raczej was nie opuszczę przez długi czas. Przychodzę dzisiaj do was z moimi planami czytelniczymi w związku z maratonem 7ReadUp 3.0. Codziennie od 15-21 moje zmagania, postępy będę pojawiać się na fanpage bloga dokładnie o 20. Biorę udział w wersji hard i mam nadzieje że mi się uda. A tak to wygląda (nie wszystkie wyzwania muszą być zrobione, one są tylko by pomóc nam wybrać to co chcielibyśmy czytać, można je łączyć, jak i jedną książkę przypasować do wielu kategorii): 



1) S JAK SIERPIEŃ - Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S.



Książka idealnie wpasowuje się w tą kategorie, a od dłuższego czasu chciałam ją przeczytać. 

2) OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - Książka, w tytule której występuje przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo.


Liczyłam wiele razy i mam nadzieje że się nie pomyliłam, powinno byś 8 liter. 

3) WYPAD NAD MORZE - Książka z motywem wody na okładce.


Troszkę naciągnęłam tę kategorie, ale mam nadzieję że się nikt nie obrazi.

4) OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Książka, z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków.

Wszystkie książki z innych kategorii idealnie pasują. 

5) SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację / adaptację.


Taka chudziutka książka, a już bardzo długo stoi na mojej półce nieprzeczytana. 

6) WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy.


Słyszałam o niej parę pozytywnych opinii, a że bardzo chciałam zacząć tę serię to nastała idealna okazja. 

7) WAKACYJNA OPALENIZNA - Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczach.

Chyba wyjaśnienie nie jest potrzebne.

8) ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - Książka z uczniami lub studentami.


Oglądałam zwiastun filmu i są tam uczniowie.

9) KONIEC WAKACJI - Zakończ serię, czyli przeczytaj ostatni tom lub zmaratonizuj całą serię.


2 tom jest w 2 kategorii, więc czemu by nie wziąć też 3. 

10) ÓSMY MIESIĄC - Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki.


Krąg, który też jakiś czas czekał na swoją kolej. Nie liczyłam książek z półki ponieważ tam mam wszystkie przeczytane, liczyłam stosy na parapecie, które czekają na przeczytanie. 



Mam nadzieję że chociaż połowę książek uda mi się przeczytać. Książki, których nie zdarzę przeczytać, będą przeze mnie czytane w następnym tygodniu. Cały stosik ma 25 cm, a przeczytanie chociażby 3 książek zapewni mi tytułowe 7 cm. A wy bierzecie udział? Jeśli tak to jakie macie plany? Zapraszam także na zapisy do Book Touru (przeniesie was tam po kliknięciu w baner). 



Pozdrawiam Wiktoria

12 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej akcji. Zaraz się z nią zapoznam i może się skuszę:
    )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam czasu i siły na kolejne wyzwanie. ;d Ale ja Cię zapraszam do siebie na konkurs! Jutro wchodzi kolejny. ;) Mam nadzieję, że zajrzysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, plany ambitne, więc życzę powodzenia. Ja udziału nie biorę, ale trzymam kciuki za innych. Miłego czytania!
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i miłego czytania! :) Z Twojej listy na przeczytanie czeka "Pandora", bo niedawno upolowałam ją na promocji w Znaku oraz ciekawi mnie "Alive" i "Krąg", ale na razie mam tyle książek na półce do nadrabiania, że prędko nie zrobię nowych książkowych zakupów.
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w tej akcji, chociaż ciągle jeszcze nie zdecydowałam w której wersji ;D
    "Córka krwawych" ostatnio wpadła mi w oko i nie mogę się od niej odpędzić- jestem ciekawa czy warto ;) Życzę samych dobrych książek i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko z twojego stosiku ''Wielkiego Gatsby'ego''.Książka była dobra,lecz lekko się zawiodłam.Ekranizacja jak dla mnie lepsza.Życzę powodzenia w wyzwaniu! ;)
    Pozdrawiam!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia! ^_^ Też biorę udział ^_^
    O nieee, Córka krwawych, nawet mi tego nie pokazuj! Ta książka to jedno z moich największych książkowych zawiedzeń (nie zdołałam jej nawet skończyć :/)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również biorę udział w tej akcji i do przeczytania mam 6 książek :) Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać chociaż połowę z nich :P Życzę ci powodzenia :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to nie wiem czemu nie wzięłam udziału w tej akcji, chyba za późno się zorientowałam :) Ale Tobie życzę powodzenia i ukończenia swojego stosu! Kilka z Twoich pozycji też mam w planach kiedyś przeczytać! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej akcji. Widzę, że masz bardzo ambitne plany na ten tydzień, więc życzę powodzenia i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja 8 książka z półki była przeczytana, więc moje wyzwanie tutaj poległo, ale i tak widzę, że też dużo wyzwań wypełnisz :)

    OdpowiedzUsuń