piątek, 31 marca 2017

Podsumowanie miesiąca - Marzec 2017


Witajcie kochani. Miesiąc już się kończy, więc mam dla was podsumowanie miesiąca. Jak miałabym opisać ten miesiąc jednym słowem na pewno byłoby to słowo leniwy. Nie wiem czy tylko ja tak miałam, ale przesilenie wiosenne, ciśnienie i zmiana czasu dała mi w kość. Liczę, że w kwietniu uda mi się jakoś zebrać do kupy i nareszcie zrobić te wszystkie rzeczy, które sobie zaplanowałam. Mimo mojego narzekania nie było aż tak źle pod względem czytanych książek i napisanych postów i dzisiaj o tym krótko wam opowiem. 

Przeczytane książki: 


Miesiąc rozpoczęłam książką "Czarne skrzydła", która na początku sprawiała mi pewne problemy, ale jak już się wkręciłam to trudno było mnie oderwać. Następnie sięgnęłam po dawkę fantastyki, czyli "Stalowe serce" i jest to jedna z najlepszych książek fantasy jaką miałam okazje czytać. Do wakacji chciałam skończyć serię o Percym Jacksonie, dlatego i w tym miesiącu przeczytałam "Klątwę tytana", która była chyba najlepszą historią z tej serii. Coraz częściej sięgam też po klasyki i w tym miesiącu udało mi się przeczytać "Nowy wspaniały świat", którego recenzja niedługo się ukaże. 


"Zła krew" to książka, której recenzja też niebawem się ukaże. Jednak gdybym miała ją opisać jednym słowem to na pewno byłoby to słowo dziwna. Od dawna miałam dużą ochotę sięgnąć po jakąś historię spod ręki Richarda Flanagana i tak w moje ręce wpadła książka "Klaśnięcie jednej dłoni", po której spodziewałam się więcej. Ale pewne wydarzenia i wątki bardzo mi się spodobały i na pewno szybko nie zapomnę o tej książce. W konkursie udało mi się wygrać "Tylko ty mnie zrozumiesz" przez co siłą rzeczy zaczęłam szukać pierwszej części. Udało mi się znaleźć "Żyj szybko, kochaj głęboko" i od razu pochłonęłam dwie części w jednej wieczór. Bardzo dobra seria obyczajowa z ciekawym poczuciem humoru. 


"Firstlife. Pierwsze życie" to książka, która zaintrygowała mnie i dała dużo do myślenia. 



Udało mi się zrecenzować: 

"Pięć sposobów na upadek"    ★★★★★★★★✰✰
"Błysk"               ★★★★★★★✰
"Dwór cierni i róż"     ★★★★★★✰✰✰✰
"Przypadki Callie i Kaydena"          ★★★★★★✰✰✰✰
"Milcząca siostra"             ★★★★★★★✰
"Czarne skrzydła"            ★★★★★★★✰
"Stalowe serce"            ★★★★★★★
"Firstlife. Pierwsze życie"            ★★★★★✰✰
"Po prostu zacznij"                  ★★★★★★✰✰✰✰


Inne posty: 

Liebster Blog Award
Podsumowanie miesiąca 



Przeczytane książki: 9
Przeczytane strony: 3353 ( 108 stron dziennie)
Przeczytane względem roku: 9 z 30

Z listy BBC: 0/100 ( cały wynik 11/100)
Z mojego dwuletniego wyzwania: 1/80 ( cały wynik 38/80)
Najlepsza książka: Stalowe serce, Nowy wspaniały świat
Najgorsza książka: -



A jak wam minął marzec? Co ciekawego przeczytaliście? 

Pozdrawiam, 
Wiktoria

12 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie. :) Mi udało się zaledwie przeczytać 3 książki. Nie miałam za bardzo czasu w tym miesiącu na czytanie. :) Z twoich wymienionych chcę przeczytać "żyj szybko, kochaj głęboko" oraz tą drugą autorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych książek o których piszesz czytałam tylko "Przypadki Callie i Kaydena" (którą uwielbiam) a aktualnie jestem w trakcie czytania "Pięć sposobów na upadek" i też mi się podoba, choć nie porwała mnie na razie tak bardzo jak poprzednia część - zobaczymy co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nowy wspaniały świat" mnie kusi :) Piękny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyniku, mi udało się przeczytać 7 książek :D Jeszcze lepeszego kwietnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Stalowe serce" to jedna z najsłabszych książek Sandersona, co nie znaczy, że jest zła, bo porostu reszta bije ją na głowę ;) "Firstlife" chętnie bym przeczytała, ale zapewne nie dojdzie do tego w najbliższym czasie.
    Wynik świetny - gratuluję :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem dobrze minął :) Wrzuciłam już swoje podsumowanie, więc jeśli chcesz możesz zajrzeć i zobaczyć, co przeczytałam! A z tych wyżej niestety nie czytałam jeszcze żadnej, ale bardzo chciałabym poznać "Nowy wspaniały świat" Huxleya.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik! Mi udało się przeczytać 7 książek i zaczęłam 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę czekać na recenzję "Nowego wspaniałego świata", to jedna z moich ulubionych książek. Jestem bardzo ciekawa, jak Ty ją odbierasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wynik! :D U mnie 7 przeczytanych i ogromnie się cieszę, bo czasu na czytanie ogólnie miałam mało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początek gratuluję tak świetnych wyników ♥
    Widzę, że dużo książek z twoich przeczytanych ciekawi mnie od jakiegoś czasu, więc zaraz lecę czytać recenzje.
    Ja nie podsumowuje pojedynczych miesiąców, tylko robię podsumowania co trzy miesiące, więc nie mam pojęcia jak wypadł mój marzec.

    Buziaki :*
    Zapraszam na konkurs: bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O, Huxley! Świetnie, że promujesz czytanie klasyki na swoim blogu. :) Udało Ci się sporo przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń