wtorek, 5 kwietnia 2016

Kreatywny Tag Książkowy

Witajcie kochani. Jak wiecie u mnie rzadko pojawiają się tagi książkowe, więc stwierdziłam, że czas to zmienić. Przecież nie mogę wrzucać wam samych recenzji.  Dziękuje bardzo za nominacje Marcie M z bloga Books- my life i bardzo przepraszam, że tak późno odpowiadam, ale mam dużo nauki i mało czasu na odpowiadanie.  

1. Książka w której główny bohater/ bohaterka ma kolorowe włosy. 
Pierwsze pytanie i już takie trudne. Kojarzy mi się tak jak Marcie Effie z "Igrzysk śmieci" albo główna bohaterka z książki "Wezwanie" z tego co pamiętam miała kolorowe pasemka ( zielone bodajże) .
  

2.Książka, w której główny bohater/bohaterka potrafi śpiewać, grać na jakimś instrumencie.

America z "Rywalek" oraz Nastya z "Morza spokoju"  grały ładnie na fortepianie.  

3. Książka, w której główny bohater/bohaterka się nie zakochał/a.  
Georgia i Shaun z książki "Feed", oprócz nich nikt nie przychodzi mi do głowy.  

4.Książka, która jest opata na motywie baśni, bajki.   
Saga księżycowa. Tam każdy tom jest oparty na jakiejś baśni.  



5. Książka, w której główny bohater jest buntownikiem. 
"Restart",  "Igrzyska Śmierci" ,"Rebeliant.Legenda" w każdej z tych książek, bohaterowie nieźle mieszali i buntowali się przeciwko swoim władzą. 

6. Książka , w której bohater ma dziwne imię. 
Nic mi teraz nie przychodzi do głowy :( 

7. Książka o skomplikowanym tytule. 
Opposition zawsze źle to piszę :(  

8. Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim. 
Idealnie pasuje się tutaj seria Obsydian <3 Pierwsze moje spotkanie z kosmitami, ale za to jakie cudowne. 

9. Książka po której przeczytaniu postanowiłaś/ postanowiłeś zmienić się na lepsze.  
"Morze spokoju" , "Trzynaście powodów", "Powód by oddychać", "Hopeless". Polecam te książki każdemu są cudowne. 

10. Bawimy się w nominacje, ale nie takie zwykłe otóż liczba nominacji musi być wielokrotnością liczby dwa czyli: 2, 4, 8,16 itp. Magiczna moc Dwójki! 
 

Nominuję:   
Patrycja Waniek z bloga Magia książek 
Meredith z bloga Strefa czytania  
Poetka A z bloga Życie wśród książek  
Milkusia x z bloga A lot of pages  

Pozdrawiam Wiktoria



20 komentarzy:

  1. Super TAG:) ciekawe odpowiedzi:)
    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnych odpowiedzi udzieliłaś, miło się czytało;)
    pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy "Obsydianie" cieszę się że opisu nie przeczytałam, bo gdybym przeczytała to na pewno bym nie sięgnęła po tą pozycję, bo ja jakoś za kosmitami nie przepadam :P Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykonanie tagu! Ojeeej Obsydian <3 Świetna książka i idealnie pasuje do tej kategorii :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w odpowiedzi na pierwsze pytanie nasunęła się Ania z Zielonego Wzgórza z jej przefarbowanymi na zielono włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy tag ale te odpowiedzi cos krociutkie a chetnie bym jeszczę poczytała xd
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria Lux to moja ukochana kosmiczna seria! Kiedyś jeszcze do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Morze spokoju" oraz "Hopeless" również bardzo mi się podobały, ale "Trzynaście powodów" i "Powód by oddychać" nie za bardzo :/
    Świetne odpowiedzi. Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag. Jeszcze takiego nie widziałam. No z niektórymi pytaniami musiałabym się dłużej zastanowić co odpowiedzieć. :)

    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O, America ! ;D
    Szczerze mówiąc powieść Rebecci Donovan ta pierwsza część jest najlepsza z całej serii.. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ochh, strasznie dziękuję za nominację!!!! <3 <3 Już tak patrzyłam, że bardzo fajny TAG i chciałabym go zrobić, a tu na sam koniec nominacja <3 <3
    Saga Księżycowa <3 Muszę przeczytać więcej książek opartych na motywie baśni ;D
    I Obsydian uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też od razu pomyślałam o Marcie. Bardzo ciekawy tag, miło się go czyta. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja ciągle jestem o krok od zapoznania się z sagą księżycową! Szczerze mówiąc, to wahanie to trwa już kilka lat, haha.
    Na pierwsze i drugie pytanie odpowiedziałabym tak samo (z tym, że w drugim napisałabym tylko o bohaterce "Rywalek"), bo zupełnie nie przychodzi mi nic innego do głowy!

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ulubiona, niebieskowłosa bohaterka była w książce "Córka dymu i kości" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne odpowiedzi :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ''Igrzyska śmierci''. <3 Super TAG, chętnie bym go u siebie wykonała! Nie wiem jak to się stało, że Cię nie obserwowałam, ale już nadrabiam!
    Zostałaś nominowana!
    Więcej informacji tutaj: http://cudowneksiazki.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-6.html
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Czułam się oszukana, jak nie zobaczyłam nominacji, ale po przeczytaniu potem pytań.... Jeju, co to za trudne pytania !? Ja bym chyba na nic nie odpowiedziała xD Masakra xD ale ej, nawet kojarzę kilka tytułów (kojarzę, nie znaczy, ze czytałam :D)

    OdpowiedzUsuń