poniedziałek, 13 lutego 2017

Pierwsze urodziny bloga. Świętujemy!

Witajcie kochani. Piszę ten post już drugi raz ponieważ za pierwszym razem coś się stało i po prostu go nie ma. Zdarza się i tak. Ale dzisiaj nie o tym. 14 luty to dla mnie magiczny czas i to wcale nie z powodu Walentynek ponieważ właśnie tego dnia umieściłam tutaj swój pierwszy post. Jeśli jesteście ze mną od początku to pewnie wiecie, że wcześniej umieszczałam recenzje na blog.pl i to tam stawiałam swoje pierwsze kroki. Jednak te pierwsze poważne recenzje, do których się przykładałam pojawiły się tutaj. Dlatego właśnie dzisiaj i przez cały tydzień chciałabym świętować z wami pierwsze urodziny bloga



Nie byłoby tego bloga bez was, bo to wy motywowaliście mnie za każdym razem kiedy miałam gorszy okres i mam nadzieję że nadal będziecie to robić. ;) Mimo że może tego nie widać to każde wejście, komentarz, obserwator to dla mnie wielka radość. I właśnie w tym poście chciałabym wam bardzo podziękować, bo pisanie bez was to już nie byłoby to samo. Dużo w moim życiu dzięki wam się zmieniło, czytam książki z jeszcze większą przyjemnością ponieważ bardzo chce poznać wasze zdanie na jej temat. Trudno mi jest opisać słowami ile dla mnie znaczycie i mimo że dla was może się wydawać, że jesteście tylko jednym czytelnikiem to ja pisałabym dla ciebie nawet wtedy kiedy byłbyś tylko ty. 

Tutaj chciałabym też podziękować wydawnictwom i autorom, którzy zaufali mi i dzięki nim miałam okazję przeczytać tyle wspaniałych książek. 

Chciałabym świętować z wami cały tydzień dlatego możecie się teraz spodziewać postów na które albo długo czekaliście, albo bardzo lubicie na moim blogu. Na pewno w środę ukaże się Stosik książkowy, w piątek konkursy na blogu, fanpage i instagramie (mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie), a w niedziele możecie oczekiwać Bookshelf touru. :) 

Jestem bardzo ciekawa jak trafiliście na mojego bloga, dlatego mam prośbę jak macie chwilkę czasu napiszcie mi w komentarzu skąd wiecie o moim blogu, a może przypadkiem tutaj trafiliście? 

Pozdrawiam i dziękuję za waszą obecność, 
Wiktoria

15 komentarzy:

  1. Gratuluję roku bloga ;)
    Nie pamiętam, jak do Ciebie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację i powodzenia w przyszłości ;) Najbardziej nie mogę się doczekać Bookshelf Touru! Z tego co pamiętam to albo przez Mini Maratony, albo ty pierwsza do mnie wpadłaś, a ja zajrzałam z ciekawości i zostałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Życzę dalszego rozwoju bloga :). Trafiłam do Ciebie chyba ze spisu blogów książkowych, kiedy chciałam znaleźć jakąś ciekawą recenzję, ale nie pamiętam dokładnie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Życzę wielu kolejnych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roku blogowania i z niecierpliwością będę czekać na kolejne posty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pamiętam jak do Ciebie trafiłam, ale jestem i będę <3
    Gratulacje tego roku i życzę powodzenia dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin! <3
    Uwielbiam oglądać bookshelf toury więc czekam z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam :)
    http://the-book-huntress-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje! :)
    Mój obecny rok ma dopiero miesiąc Zapraszam do mnie na nowy post o oleju kokosowym http://13hacks.blogspot.com/2017/02/8-olejek-kokosowy-to-jest-dopiero-zoto.html
    ale za to poprzedni istnieje już 5 lat, aż sama jestem zdziwiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam do Ciebie chyba przez to, że skomentowałaś mi wpis. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i mam nadzieję, że jeszcze długo z nami pozostaniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! I życzę dużo energii do dalszego prowadzenia bloga. ;)
    A jak trafiłam? Szczerze powiedziawszy to już zupełnie nie pamiętam, tak dawno to było. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hhaha a mój pierwszy rok mijał 15 lutego tego roku :D Z tego co pamiętam na Twojego bloga wpadłam po tym jak na jednym z blogów zobaczyłam Twój komentarz. :)
    Życzę Ci wytrwałości i sto laaat w blogosferze :)
    pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!! Sto lat, sto lat! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń