niedziela, 19 lutego 2017

Bookshelf Tour 2017

Witajcie kochani. Długo wyczekiwany przez was Bookshelf tour czas zacząć. Książki są posegregowane na swój sposób, staram się po prostu żeby było mi wygodnie i nie musiała szukać tego czego akurat będę potrzebować. ;) Jeśli pojawią się jakieś błędy w tytule, imieniu lub nazwisku bardzo przepraszam. Sprawdzałam dwa razy, ale nieraz można coś przegapić. 


Przeczytane (ale raczej nie często po nie sięgam) 


- "Mroczne wyzwanie" Christine Feehan 
- "Pocałunek anioła ciemności" Sarwat Chadda 
- "Zakochana w mroku" Franny Billingsley (recenzja) 
- " Łowczyni" Virginia Boecker (recenzja) 
- "Wielki Gatsby" Francis Scott Fitzgerald 
-  "Dziedzictwo mroku" Bree Despain (recenzja)  
- "Eve" Anna Carey 
- "Wieczne pragnienie" Laura Wright 
- "Sześć serc" L. H. Cosway 
- "Fobos" Victoria Dixen 
- "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins 
- "W pierścieniu ognia" Suzanne Collins 
- "Kosogłos" Suzanne Collins 
- "Dotyk Julii" Tahereh Mafi 
- "Sekret Julii" Tahereh Mafi  


- "Cień nocy" Andrea Cremer 
-  "Lato drugiej szansy" Morgan Matson 
-  "Nowa ziemia" Julianna Baggott
-  "Skąpiec" Molier 
-  "I nie było już nikogo" Agata Christie (recenzja) 
-  "Zagrożenie" C. J. Daugherty 
- "Dziedzictwo" C. J. Daugherty
- "Łowca czterech żywiołów" Agata Adamska (recenzja) 
- "Restart" Amy Tintera 
- "Legenda. Wybraniec" Marie Lu
- "Legenda. Patriota" Marie Lu 
- "Legenda. Rebeliant" Marie Lu (recenzja) 
- "Endgame. Wezwanie" James Frey, Nils Johnson-Shelton 
- "Achaja" Andrzej Ziemiański (recenzja) 
Przeczytane (ulubione) 



- "Papierowe miasta" John Green 
- "Margo" Tarryn Fisher (recenzja) 
- "Ponad wszystko" Nicola Yoon (recenzja) 
- "Królowa cieni" Sarah J. Mass (nieprzeczytana)
- "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas
- "Korona w mroku" Sarah J. Maas
- "Szklany tron" Sarah J. Maas (recenzja)
- "Feed" Mira Grant (recenzja) 
- "Ukryta łowczyni" Danielle L. Jensen (recenzja) 
- "Pandora" M. R. Carey (recenzja)
- "Obudź się kopciuszku" Natalia Sońska 
- "Dziewczyna z dzielnicy cudów" Aneta Jadowska (recenzja) 
- "Piąta pora roku" N. K. Jemisin (recenzja) 
- "Prawdodziejka" Susan Dennard (recenzja) 
- "Ocalona" Alexandra Duncan (recenzja) 
- "Gwiezdny pył" Neil Gaiman (recenzja) 



- "Cięcie" Veit Etzold 
- "Red Rising. Złota krew" Pierce Brown
- "Monument 14. Odcięci od świata" Emmy Laybourne 
- "Monument 14. Niebo w ogniu" Emmy Laybourne 
- "Monument 14. Wściekły wiatr" Emmy Laybourne 
- "Baśniarz" Antonia Michaelis 
- "Opposition" Jennifer L. Amentrout
- "Origin" Jennifer L. Amentrout
- "Opal" Jennifer L. Amentrout
- "Onyks" Jennifer L. Amentrout

Półka wstydu (nieprzeczytane, przerwane w trakcie lub chce im poświęcić więcej czasu) 


- "Kapłanka w bieli" Trudi Canavan 
- "Ostatnia z dzikich" Trudi Canavan 
- "Głos bogów" Trudi Canavan
- "Małżeństwo po grecku" Lucy Monroe, Rebecca Winters, Julia James
- "Zielona mila" Stephen King 
- "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon
-  "Niosąca radość" Krzysztof Czarnoła
- "Jeden dzień" David Nicholls 
- "Das Kleine Buch vom schlafen" Sean Coughlan 
- "Niezauważalna" Marcus Sedgwick 
- "Energia miłości" Leta Herman, Jaye McElroy 
- "Tajemnice prowincji" Joanna Jurgała-Jureczka 
- "Pół króla" Joe Abercrombie 
- "Nomen, omen" Marta Kisiel 
- "Zła krew" Sally Green 






















- "Tylko ty mnie zrozumiesz" Samantha Young 
- "Czarodziej" Vladimir Nabokov
- "Dziewczyna z majowymi kwiatkami" Karin Wahlberg
- "Ukąszenie" Lynsay Sands
- "Zaginięcie" Remigiusz Mróz 
- "Na skraju jutra" Hiroshi Sakurazaka
- "Near Death Experience" Kevin Hadley 
- "The Wonderful Wizard of Oz" Lyman Frank Baum 
- "Frankenstein" Mary Shelley 
- "Blackout" Mira Grant 
- "Deadline" Mira Grant 
- "Obietnica raju" Robert Browne 
- "Siedem lat później" Emily Giffin
- "Blackout" Marc Elsberg 

Książki, które pożyczyłam:
- "Co jeśli" Rebecca Donovan (recenzja)
- "Alive/ Żywi" Scott Sigler
- "Obsydian" Jennifer L. Armentrout (recenzja)
- "Bez słów" Mia Sheridan (recenzja) 

Książek nie jest dużo ponieważ nie czytam od zawsze i też na początku nie kupowałam książek tylko je pożyczałam z biblioteki (do tej pory to robię). Ale kocham te moje półeczki i nikomu bym tych książek nie oddała. Czytaliście jakąś książkę z mojej półki wstydu? 
Pozdrawiam, 
Wiktoria

15 komentarzy:

  1. Bez przesady że wstydu... :P. Za z Twoich zbiorów mam za sobą trylogię Igrzysk Śmierci (kocham <3), Papierowe Miasta (mówią, że najsłabsza książka Greena ale mi się podobała) oraz Ponad wszystko (jestem szalenie ciekawa filmu ;)).

    Dzosefinn's Books

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękna biblioteczka :) I wcale nie mała. Z tych nieprzeczytanych szczególnie polecam "Cień wiatru" oraz "Jeden dzień" :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje zasoby są chyba mniejsze od twoim bo tak jak ty głównie korzystam z biblioteki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda, naprawdę! :)
    Z półki wstydu nie czytałam żadnej książki, ale kilka mam w planach: "Cień wiatru" już niedługo zacznę, oprócz tego trylogia Canavan, "Na skraju jutra" czy "Zielona mila".

    OdpowiedzUsuń
  5. Z półki wstydu próbowałam przeczytać Trylogię Czarnego Maga (o ile to to). Ale nie zbyt mi to wyszło i stwierdziłam, że nie ma co się męczyć nad pierwszym tomem. Chociaż ponoć kolejne są lepsze.
    Cudowne półki.
    Pozdrawiam :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam całkiem sporo książek z twojej półki wstydu i kilka a nich naprawdę uwielbiam! Np. Erę Pięciorga (wreszcie muszę wytrzasnąć skądś drugi tom, bo tylko jego mi brakuje) czy Nomen omen, Zaginięcie i Cień Wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książek nie jest dużo? Coo ty - masz pełno książek, zazdroszczę ci! *.* :D
    Niektóre książki z chęcią bym ci podkradła. ^^
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow naprawdę dużo książek :o Mam nadzieję, że uda mi się też tyle nazbierać, ale nie jest źle, bo na półce tylko przybywa :)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna kolekcja. U mnie niestety książki leżą w trzech rzędach i właściwie to tych z tyłu w ogóle nie widać ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Cień wiatru jest wśród ulubionych, tak jak i Wielki Gatsby. Margo za to byłą w porządku :D Noszę sięz zamiarem przeczytania Jednego dnia. Reszty książek nie kojarzę za bardzo :P Masz całkiem sporą kolekcję, ja mam dużo książek z dzieciństwa, które ciągle stoją u mnie na regale, nie mogę się z nimi rozstać... :D Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, piękne i w ogóle awww. uwielbiam patrzeć na cudze biblioteczki. Fetysz książkoholika <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  12. Super biblioteczka😍 Masz wiele książek, które chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja lubię oglądać półki z książkami! Zawsze wtedy włącza mi się taki maniak sprawdzania, ile tytułów będę znała. ;D Nie mogę się doczekać, aż wreszcie swoją półkę ogarnę, bo na razie wszystko jest straszliwie ściśnięte. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo z nich mam także u siebie. Ja nie mam jednej "półki wstydu", bo preferuję ułożenie kolorystyczne, więc moje nieprzeczytane cudeńka są rozproszone po wszystkich regałach. :)

    Cieplutkie pozdrowienia!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę cudownej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń