poniedziałek, 14 marca 2016

Liebster Blog Award #4

Witajcie kochani. Dzisiaj z wielką przyjemnością odpowiem na następną nominacje do Liebster Blog Award od Zosi z bloga do której oczywiście was zapraszam. :) 
   

1. Twoje ulubione cytaty, w których jest mowa o książkach? 
W mojej ostatniej recenzji książki Hopeless pojawił się taki cytat: 
"Jedną z rzeczy, za które kocham książki, jest to, że dzieli się w nich ludzkie losy na rozdziały. To niesamowite, ponieważ  nie można tego zrobić w prawdziwym życiu. [...]  Niezależnie od tego, co się dzieje, życie toczy się dalej, czy ci się to podoba, czy nie, i nigdy nie możesz pozwolić sobie na to, żeby się zatrzymać i po prostu złapać oddech." 

2. Twoje ulubione zwierze fantastyczne?  
Pandory z książki "Ogień i Woda" Victorii Scott były super. Bardzo spodobał mi się pomysł na nie. Ciekawa jestem czego nowego o nich dowiem się w drugim tomie, bo on już niedługo przede mną. 

3. Ulubiony gatunek książek?  
Najczęściej sięgam po fantastykę. Chociaż czytam też inne gatunki to jednak do niej bardzo miło mi się wraca. 

4. Najpiękniejsza okładka z jaką się spotkałaś?   
Trudne pytanie. Ja zachwycam się większością okładek zagranicznych. Ale jak już bym miała wybierać to te. 


 

5. Najgrubsza książka jaką czytałeś?  
Nie mam pojęcia. Powiedziałabym że miała coś koło 600 stron. 

6. Najlepsza ekranizacja książki jaką widziałeś?
 Harry Potter, Niezgodna, Igrzyska Śmierci.

7. W jakim książkowym świecie chciałabyś żyć?   
W świecie książki "Czerwona królowa" i być taka jak główna bohaterka :D  


8. Twój ulubiony kolor?  
Zielony :) 

9. Twój ulubiony smak/ rodzaj herbaty?  
Gruszka w czekoladzie jest to smak jednej z edycji liptona.. 

10. Gdzie czytasz książki latem, a gdzie zimą?  
Zimą w łóżku pod kocykiem i z herbatką, a latem staram się czytać jak najwięcej na świeżym powietrzu.

11.Czy twoi znajomi czytają książki? 
Większość tak :)  

Nominuję następujące blogi: 
-http://thievingbooks.blogspot.com/ 
-http://posredniczkaa.blogspot.com/ 
-http://co-przeczytalam.blogspot.com/ 
-http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/
-http://livingbooksx.blogspot.com/
-http://wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com/
-http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/
-http://zperspektywyczytelnika.blogspot.com/
-http://ktoczytaksiazki-zyjepodwojnie.blogspot.com/
-http://ksiazkowaczarnobialaem.blogspot.com/
-http://alotofpage.blogspot.com/

A oto moje pytania: 
1. Masz w rodzinie osoby czytające? 
2. Wolałabyś czytać tylko swój ulubiony gatunek do końca życia czy wszystkie inne gatunki? 
3. Czy jest jakaś książka, dzięki której zmieniłaś swoje patrzenie na świat? 
4. 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo? 
5.  Książki papierowe czy e-booki? 
6. Trylogie czy powieści jednotomowe?  
7. Jakie 3 książki dałabyś mi, kiedy miałabym  jechać na bezludną wyspę? 
8. Jest jakaś książka, która nie zrobiła na tobie żadnego wrażenia? 
9. Co teraz czytasz?
10. Zdarza Ci się oceniać książki po okładce? 
11. Jest jakaś książka, którą powinien przeczytać każdy?  Jeśli tak, to dlaczego? 

Mam nadzieję że odpowiecie na te pytania, bo bardzo jestem ciekawa waszych odpowiedzi :) 
Po prawej stronie znajduje się ankieta odnośnie nowej serii. Zachęcam do głosowania.  Pojawiło się tam 12 książek, a dalej przejdzie 6. :) 

Pozdrawiam Wiktoria

23 komentarze:

  1. Dark fantasy to życie. Zazdroszczę czytających znajomych. W moim otoczeniu ich tyle, co kot napłakał.
    Pozdrawiam. :)
    requiem-dla-grafomana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pandory z "Ogień i woda" SUPER SĄ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o okładki - mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo nawet mi przypadła nominacja :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji,bardzo fajnych odpowiedzi udzieliłaś:) i zadałaś ciekawe pytania;)
    Pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. herbata o smaku gruszki w czekoladzie? brzmi ciekawie :) najbardziej podoba mi się anglojęzyczne wydanie Hopeless. dzięki za nominację, odpowiem w najbliższym czasie. pozdrawiam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. w ankiecie niby zagłosowałam, bo jestem bardzo ciekawa ocen tej książki, a być może uda mi się ją wkrótce przeczytać :D (Czerwona królowa)
    Chime ma fajną okładkę ^^
    Ojej, to pytanie o 5 stron.... A nie zapomniałaś tam jednego 0? Bo to niemożliwe czytać 5 stron dziennie no :D
    Ale dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również przypadłam mi do gustu herbatka Gruszka w czekoladzie z liptona. Jest pyszna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak,Igrzyska i Niezgodna to jedne z lepszych ekranizacji, chociaż Zbuntowana trochę mija się z książką niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne odpowiedzi. Muszę wkońcu przeczytać " Czerwoną królową"
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O, takiej herbaty jeszcze nie piłam! Muszę w takim razie jej spróbować, chociaż przyznam się szczerze, że nie przepadam za gruszkami aż tak bardzo. ;)
    Serdecznie dziękuję za nominację do LBA, na pewno go zrealizuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o takim rodzaju herbaty ;) Brzmi intrygująco.

    Zagłosowałam w ankiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten smak herbaty! Mogłabym ją ciągle pić. Podobnie jabłko z miętą. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cenię ekranizacje pierwszej i drugiej części HP... co do reszty mam duże zastrzeżenia, niestety. Bardzo gryzło mnie w ozy chociażby to, że nagle w trzeciej części Hermiona chodzi sobie bo hogwarckich błoniach w różowej sportowej bluzie, zamiast w szacie ucznia. O tych większych sprawach nawet nie będę pisała. Najbardziej zdenerwowało mnie to, że w późniejszych częściach (szczególnie dwie ostatnie) nie słyszę połowy rzeczy, bo dźwięki są jak spod wody. Taka stylówka na mroczność - w ogóle nie czułam, że to HP ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak zgadzam się Pandory z ,,wody i ognia" były bardzo ciekawe i pomysłowe! Czerwonej królowej jeszcze nie czytałam, ale już zamówiła, zobaczę nad czym wszyscy się tak zachwycają :)
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny cytat :). Choć jak dla mnie, rozdziały są, tylko granice między nimi są niejasne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nominacji :) Mnie również bardzo podobają się te okładki :) Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Również chciałabym mieć pandorę :) Dziękuję za nominację! Postaram się odpowiedzieć w pierwszej wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hopeless ma cudną okładkę :) świetne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten cytat z Hopeless jest wspaniały! Aczkolwiek okładka niestety mi się nie podoba, za to treść porwała moje serce :)
    Ciekawi mnie ta herbata o smaku gruszki w czekoladzie, muszę ją skosztować :)
    Dziękuję Ci bardzo za nominację ♥ Z pewnością odpowiem na pytania, ale pewnie nieprędko, bo mam jeszcze kilka zaległych nominacji.
    No i głos w ankiecie oddany! :D

    OdpowiedzUsuń